مقدمه 9 ه ���� الحَمــدُللهِ رَبِّ العَالَمیــن وَ الصَلــوة وَ السَّــلامَ عَلــی خَیــرِ خَلقِــه اَجمَعیــن مُحَمَّــد وَ آلِــهِ نِ اِلــی قِیــامِ یَــومِ الدّیــن � عَلــی اَعدَائِهِــم اَجمَعیــن مِــنَ ا � الطّاهِریــن وَ اللَّعنَــ والعَصر . اِنَّ الانسانَ لَفیخُسر . اِلاّ الَّذینَ آمَنوا وَ عَمِلوا الصّالِحات � بــدون شــکخالــق هــر مخلوقــی بیــش از هــر کســی بــه احــوال و ســود و زیــان او واقــ ـاب آسـمانیخـود قسـم یـاد کـرده کـه انسـان پیوسـته در حـالضرر � اسـتو خالـق انسـاندر ک و خسـران اسـت، مگـر کسـانی کـه بـه حـق ایمـان آورده و عمـلصالـح انجـام دهنـد. نا گفتـه پیداسـت کـه عمـلصالـحجـز در پرتـو تزکیـه و تهذیـبمیسـر نیسـتو صـد البتـه کـه تزکیـه و محکــوم بــه ظلمــتو � اهــل بیت � تهذیــبجــز در ســایه کلمــاتنورانــی قــرآن و احادیــ گمراهــی اســتو انســان از ظلمــت نفــسخــارج نمیشــود جــز در ســایه تعالیــم اعــلام التقــی و مصابی ـح الدجـی کـه مسـیر سـختو دشـوار مب ـارزه ب ـا نفـسی ـا همـانجهـاد ا کب ـر را ب ـرای رهـروان راه روشـن کردهانـد و تنهـا کلام ائمـه هـدی اسـت کـه مسـیر پرخطـر و تاریـکدنیـا را بـرای رهـرو راه سـیر و سـلوکو خودسـازی روشـن کـرده و میتوانـد او را از ظلمـت رهایـی و بـه انـوار الهیـه متصـل کنـد. ـابپیـشرو مجموعـهای از سـخنرانی هـای اسـتاد اخـلاق و عرفـانحضـرت آیـت الله � ک � اســت کــه در بردارنــده نــکاتنغــز اخلاقــی و عرفانــی از کلام اهــل بیــت � جرجانــی ـر � اسـتو بـا تـلاشجمعـی از پزشـکان محتـرم در تحـتاشـرافو مدیریـتجنـاب آقـایدک مجتبـی ا کبریـن و بـا عنـوان انـوار الهیـه بـه زیـور طبـع آراسـته شـده اسـت.
RkJQdWJsaXNoZXIy